söndag 7 februari 2010

Makeover á la kök

Före och efter tapetsering i min kök, nu ja är man klara med renoveringen och allt, skönt :D . Men det fattas lite prylarna på plats men det kommer senare...ska fixa lite tavlor också senare. Mina motiv som ugglor och ekorre finns på den vita hyllan. Jag väldigt nöjd med resultatet med köket också. Tack till mina föräldrar som har hjälpt till för det mesta dels i lägenheten så det går fort att fixa allt om man har fått hjälp också. Nu ska jag softa ikväll och kolla på Damernas detektivbyrå snart. Ha en fortsatt bra vecka alla bloggläsare!

before makeover
after makeover
Grått i lite mörkare nyans.

5 kommentarer:

Helén sa...

Det blev verkligen snyggt i köket efteråt :D Det passar jättebra.

Det brukar bli roligare att pyssla och hänga tavlor när man har tapetserat eller målat ett rum.

Natti natti!

Kram

UlrikaT sa...

Elegant och snyggt! Det blev som ett helt nytt rum!

Anonym sa...

Vilken förvandling! Det ser ju lätt-gjord ut, men visst är det en hel del jobb. Men det var det ju värd! Det blev super snyggt!

Sussi sa...

Jättesnyggt! Ser du har samma väggklocka som mej. jag har en i röd..:)

Patrick J sa...

Det är super snyggt! :P