söndag 18 juli 2010

Loppis & antik


Nu har man varit i Hemsön, besöket var väldigt trevligt där. (Bilder kommer senare). Samt mycket natur som jag har fått se därute under de 2 dagarna. Under lördagen åkte jag till Örnsköldsvik med ma och pa, och där fann man en del loppis och antik butiker. Vi planerade innan att ska bara gå på loppis däruppe delvis. Allstå man har tur att fynda hem något. Hittade söta och fina tekoppar och kanna i en super bra antik i Ö-vik. En del rostfria kärlerna fann jag i utanför bland i Älansbro och Söråker. Vi har tittat massor av loppisar och antik över en helg så vi känner oss nöjda och tillfreds nu. Jag skulle gärna berätta mer och blogga bilder men just nu har jag liten tid då får det bli en annan gång snart.

...tycker det är kul gå på loppis och titta på antik runt.

2 kommentarer:

Sussi sa...

Underbara koppar! De är jättefina!
Jo det är jag som skrivit.. vet inte om det är en dikt..kanske mer tankar..:)

Helen sa...

Det låter att ni har gjort en mysig tur runt loppisarna. Det är alltid trevligt då man har fyndat fina saker :)

Ha en fortsatt skön sommar!

Kram