söndag 3 oktober 2010

Blogaward!

Fick en blogaward av Danne.

Tack och snälla White star Bear. Blev verkligen glad!

Nu ska jag berätta 7 saker om mig själv...

1. Drömmer om skaffa en hund en vacker dag, men vill vänta med det tills det är rätt tid
2. Mitt mål att åka till Norge, Lofoten till nästa sommar förhoppningvis.
3. Älskar choklad lite för mycket
4. Är ibland lite lat när det gäller matlagning då hittar jag på enkelt och nåt snabbt att laga...
5. Man ska vara tacksamma över det man har familjen, livet, vänner och jobbet!
6. Älskar höst och sommar mest av allt
7. Till sist längtar jag mest av allt att fara till Ullared i november

Blogaward vill jag dela med...

- Ulrika T (Bästa scrappare)

- Hannadi (Bästa fotograf porträtt och skrivbent för hennes tankar)

- Helen (Bästa vardagsberättaren - har bloggpaus men vill ge tjejen en värd blogaward ändå)

- Ulrika I (Bästa berättelse-fotograf detaljer)

- Suzzi (Bästa nostalgi-samlare - som har redan en blogaward)

1 kommentar:

UlrikaT sa...

Tusen tack för den! :)
Roligt att läsa 7 saker om dig!