söndag 21 november 2010

Ullared-resan


Ganska nyligen var jag på Gekås, Ullared för göra en shoppning där. Åkte dit med en grupp av massa härliga vänner/elever från skolan i Härnösand till Ullared. Vi bodde på en fint vandrarhem som heter "Kulturgård". Tyvärr hann jag inte fota kulturgården på grund av det var för mörkt när vi åkte iväg och på kvällen tillbaka. Men bjuder på ett par bilder från Ullared iallafall :). Annars jag hade gärnat fotat mer men denna gång då jag umgicks mest med alla andra så jag hade det så roligt där. Borta bra, hemma bäst :)

2 kommentarer:

UlrikaT sa...

Så roligt att få fara till Ullared! Shoppade du mycket nu när du var där?
Var där för ca 25 år sedan men jag har gärna tagit mig en tur till i vuxen ålder.
Kram/Ulrika

Catharina sa...

Heej på Dig!! Jättefina bilder på natur. Vilken märke har du för kamera? För jag funderar köpa en ny digital systemkamera.. Canon EOS men vet inte riktigt vilken nummer på D.. hmmm ha en trelig tredje advent. Kramar