torsdag 27 augusti 2009

Liten tid att blogga...

Idag köpte jag Laura Ashley collection på Panduro, och det glädjer mig att det har kommit till höstens scrapbooking. Jag är en av de som tycker om Laura Ashleys mönstrar och det är vackert. När jag kom hem började jag scrappa på gång efter ett tag sen jag inte haft mycket tid att fixa det när man är ledig finns det chans att scrappa lite... Jag hade lite bilder, visste inte vad jag skulle ta för kort till en av de mönster jag valt ut. Som sagt att jag är stort favorit till serien "Floden blev mitt liv", tidigare under veckan tog jag några snapshot + kort ur TV-serien så är det bara låta scrappa om det. Laura Ashley med wellpapp mönster passar till dem.

Laura Ashley med wellpapp samt rosor med gammaldagsband.
"Brenton & Delie ~ Floden blev mitt liv ~ från Australien 1890"

Inga kommentarer: