onsdag 14 oktober 2009

Lite nygammalt

LOn är lite gjord efter en skiss på Ulrikas Scrapperier.
Jag älskade åka på Jet-Ski i Florida, sommaren 2004.

Min kreativ har varit ganska segt nu för tiden, tyvärr. Försöker ha ett bra motivation att jobba med scrapbooking. Då har jag hittat några fina skisser på internet och hunnit jobba med mina nya alster som du ser i denna inlägg. Ibland under vissa dagar i rad tappar jag lusten att jobba med scrapbooking. Jag har ingen aning varför det blev så. Det kan ha göra med arbete och annat på fritiden på de senaste tiden, som jag gillar syssla med, hoppas ni förstår så jag vill ta tid på mig själv i första hand också :) eller hur? Nu ska jag dra mig tillbaks och sova och säger godnatt till er. :)

LOn är gjord efter en skiss på Inspired Blueprints

Den här LOn är gjord efter en skiss på Scrapbooking4you.

1 kommentar:

UlrikaT sa...

Jag förstår precis vad du menar! Jag blir också sån i perioder att jag inte har någon fantasi och allt känns som jag har gjort 100 gånger förut.. Men jag tänker som så nu att det gör inte så mycket om jag klonar mig själv hela tiden, till slut så hittar jag väl på något nytt.

Snygga LOer du har gjort fastän du har en scrapp-torka! :)
Kul att vara till inspiration också! :)
Den på Scrapbooking4you har jag också funderingar på att vara med på .. Får se vad jag får tid till.