lördag 21 november 2009

Äntligen sol!



Äntligen på länge kom det sol idag! Det har varit grått och mycket regn innan dess på flera veckor. Ídag njöt jag av det fina väder och på havssundet vid Hamnsbådarna/Njurunda. Jag har varit ute hela dagen, verkligen skönt. Imorgon kommer det återigen grått väder... det är väldigt tråktig tycker jag! Jag tror att november väder har blivit som oktobers väder, innan dess då var det fint väder då, sen britt sommar. Vi har inget snö ännu, men det har varit plus grader än så länge det går bra för min del. Självklart längtar jag efter snön också, vi får se när det dyker upp. Kanske någon gång i december... :) Ha en fortsatt trevlig helg alla min bloggläsare!

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka vackra, rogivande bilder. Man kan inte tro att det är i slutet av November månad. En underbar dag att äntligen få se solen, efter alla, dystra, mörka, regniga dagar i denna månad.
Kram Gull

UlrikaT sa...

Wow, vilka fina bilder! Här är det inte sol längre men lite ljust mitt på dagen. Längtar till slutet av januari då det börjar bli ljust igen!
Så synd att din blogg inte uppdaterar sig i min lista men jag har haft samma problem och det tog ca 2 veckor så ordnade det sig.