torsdag 31 december 2009

Årets sista blogg

När jag var i Koh Samui, Thailand vid nyårsafton år 2007 mot 2008 var en dröm att få upp en svävande lykta och att se den flyga iväg upp till himlen långt bort. Idag är jag inte mycket till raketer och fyrverkingar så jag kommer alltid gärna köpa thailändskas svävande lyktor framöver, och det hoppas jag på till nästa år. Även jag skulle bli glad om ni bryr om rädda djur, tex. hundar och katter som lider av oväsen ljud vid nyårs! Hoppas de andra kan välkomna in dom på ett skonsam sätt till det nya året!

De thailändska lyktorna är ett mer skonsamt alternativ för miljön och inte lika farliga att använda som raketer.

Jag hoppas det blir en mycket givande år 2010 för oss allihopa - tex, arbete, kärleken och fritiden, och mera.
Och nu så önskar jag Er en riktig Gott Nytt År och God fortsättning på det nya året 2010!

Kram Emma

1 kommentar:

UlrikaT sa...

Vilken bra ide! Skonsamt för miljön och snyggt var det ju också!