onsdag 30 december 2009

Julhelgen



Jag har tänkt berätta lite om julhelgen som har varit trevligt. Jag firade med 23 personer tillsammans och då det var mysig jul... Mina kusiners barn frågade hela tiden när kommer tomten? Dom väntade tålmodigt länge på jultomten som kom till slut. Allt gick bra annars, när vi skulle hem såg jag en liten rådjur på vägen hem :) Två dagar senare, då det blev mindre kul från julen att 6 personer av oss som firade ihop blev sjuka under helgen - några sympton är kräksjukan, magsjuka och feber... dom mår bättre nu, så skönt.

Och jag är en av dem, så jag fick huvudvärk, illamående och feber i några dagar och det var inte så trevligt alls. Ingen visste varför... Man hade gärnat gå ut som alla andra gör eller hur? Men det är så ibland när man blir sjuk och jag kan inget att göra åt. Men just nu mår jag bättre men en bit kvar ändå, förhoppningvis feber fritt efter ha varit hemma tre dagar :( - så jag hoppas jag kan orka vara med på nyårsaftonen ;)

Det ska bli skönt att återfå kraften tillbaka snart igen och bli frisk igen - längtar efter tillbaka till vardagen, praktiken och livet efter nyårs...
Önskar alla mina bloggläsare en
riktig Gott Nytt År och God fortsättning på det nya året 2010!!

1 kommentar:

UlrikaT sa...

Oj vad mycket folk ni var på julafton! Vi var bara 6 st men Jan har väldigt lite nära släkt här så vi blir ju inte så många.
Så synd att du skulle bli sjuk men är det inte typiskt när det är jul..
Jag får önska dig ett riktigt gott nytt år i förskott också. :)