söndag 21 mars 2010

3D med Alice in....

Pictures from: freshwap.com

Jag ser att jag har inte bloggat en riktigt bra tag nu. Men återigen för denna korta inlägg vill jag berätta om "Alice i Underlandet", som visas nu på bio. Alice i Underlandet (eng. Alice's Adventures in Wonderland) är en barnbok av den brittiske författaren Lewis Carroll publicerad 1865. Boken handlar om den lilla flickan Alices äventyr i en värld som strider mot all logik. Den är Lewis Carrolls mest kända bok som har blivit film. Jag minns när jag var yngre då läste jag boken om Alice i Underlandet. Såg den förra helgen i Stockholm. Filmen var bra, och det var bara för häftigt att se på 3D också. Kan vekligen rekommendera er att se med 3D!
Drygt 900 personer såg med 3D med Alice i Underlandet
tillsammans och bar den här 3D glasögonen på en biosalong i Stockholm.

2 kommentarer:

UlrikaT sa...

Den låter spännande ut. Jag får ta och se den när den kommer hit till Lofoten. :)

Helén sa...

Den filmen såg vi på i fredags, även 3D. Tycker att filmen var bra och gulligt. Håller med om att det är häftigt att se filmen med 3D effekter men tycker att Avator var mycket bättre, en riktigt upplevelse. Säger bara wow med 3D. Har du sett den?
3D glasögon som vi fick, är annorlunda jämför med din.

Kram