lördag 6 mars 2010

New season

Längtar efter våren... ps. bilden taget förra året

Ny säsong igen och tänk att tiden går bara...

Jag vet, jag har varit borta ett tag från bloggen och jag är ledsen för det. Förra veckan hade jag fullt upp med arbete på praktiken, samt MDF har haft sin årsmöte förra lördagen, då där jag satt som valberedning då och sedan det har blivit flera pass på vikariat arbete på kvällar och även nattpass som jag måste ta mer nu... men känner mig nöjd och tillfreds efter en tuff period. Men snart är jag tillbaka på rätt spår och fotobloggar igen, förhoppningvis till veckan men det blir som bloggtorka emellan när jag inte hinner blogga ibland. Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg och vecka!

Carpe Diem!

1 kommentar:

Sussi sa...

Det är helt förståeligt att du har mindre tid nu.
Värmen har kommit hit nu och det lär nog bli en del inspirerande bilder för dig.
Sköt om dig!