söndag 16 maj 2010

På sistone har det...

...varit mycket jobb, ärende och hållit mig sysslosätt. Speciellt i stugan då nu är jag där på helgerna när det är varmare, då man vill vara ute när det är soligt och 24 grader plus där ute. Det var så härligt. Jag somnade i solen efter middagen i lördags. Längtar verkligen efter sommaren som kommer då vi kommer bo där. Men då alltid något på gång ska fixas hela tiden där när man ska ta det lugnt då är inte så lätt ibland men man kan verkligen ta det lugnt också där....

Idag har det varit sköna söndag, mest en vilodag men då haft några små ärende som jag har ordnat på hemmaplan efter ha varit vid havet i stugan under några dagar. Ja, vad säger man då.. det är en pappersjobb som vi kallar ibland.

Allvarigt talat har det inte varit mycket fotograf på sistone... Jag tog en del bra kort men somliga dåliga... det är så synd. Jag strävar efter att lära mig att ta bra bilder och det kommer jag fortsätta med. Dags att ladda upp inför ny vecka igen!

alltid trevligt att åka upp till stugan vid havet.

1 kommentar:

UlrikaT sa...

Kul att se lite nya bilder från dig! Jag tror nog att man ofta är ganska så självkritisk så bara fortsätt att lägg ut nya bilder för det är så roligt att få se vad som händer där hemma! :)