lördag 1 maj 2010

Sköna maj välkommen!

Jag ser att jag har inte varit här och bloggat nästan 1 månad. Varje gång jag ska in och skriva eller fotoblogga men blir allt mer avbruten av något annat. Med anledning har jag haft mycket att göra både på privatliv och jobb, m.m förutom så jag har avslutat på min "bästa" arbetspraktikplats efter 1 år sammanlangt där och återgått till arbetlöshet igen då efter det dök det upp en nytt jobbprojekt med hemsida inom 2 veckor. Det var jätteroligt att jobba med det, nu är det bara små saker ska fixas senare och samt har jobbat extra med annat också. Nu gäller det vara flexibel och förhoppningvis hitta jobb snart. Det får jag se hur det blir...

Sköna maj, det är något man har längtat efter en riktig vår kommer då allstå blommor ut, frön, gröna gräs, blad m.m då. Ju man försöker tillbringa min tid på Boan (stugan) där finns ingen stress, så skönt... Trivs på landet utanför staden. Sedan blir det fullspäckad månad för en del sysslor och annat inför sommaren + jobb som kommer senare men ska naturligvis försöka ta det lugnt också... Jag har nog bilder ska läggas ut som får man ta det igen här och fotoblogga :-) Bilder kommer lite senare.

Må så gott på er alla & Carpe Diem...

1 kommentar:

Helen sa...

Tack för senast, det var trevligt att träffa dig i Övik :) Hoppas att det gick bra att åka hemåt.

Ibland kan man ha riktigt full rulle sen helt plötsligt är det riktigt lugnt och då är man liksom inte van vid det och vill att det ska hända saker :) Emma, stressa lugnt :)

Kram