måndag 2 februari 2009

Blev utmanad av…

Helen

UTMANING
- Gå in i mappen mina bilder (evt Bilder för de med OS X eller din egen personliga bildmapp)
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade!


Den där sjätte kortet på den sjätte mappen, när den dagen jag tände ett ljus för lilla Engla Höglund som blev mördad, och ett meddelande som hade spridit sig över landet fick ett stort genomslag på måndagskvällen den 14 april, 2008.

Ja, nu utmanar jag er:
Ulrika, Petra, Sussie83, Sol Jenny , Molle79 och Mia/Tommy.

1 kommentar:

UlrikaT sa...

Tack så mycket!
Har något åt dig i min blogg! :)

Var dina poppies goda? De såg ju helt mumsiga ut.
Gratulerar till nygammalt boende! Kan tänka mig att det är skönt att få något eget.
Så fina Los du har gjort också! Gillade speciellt mycket "gå rakt", det var så fina färger på den.