söndag 22 februari 2009

Skidtur i helgen

Nu har jag äntligen varit på ett par skidtur i helgen, det var minus 6 grader i lördags så jag och mamma åkte skidor på sjön, Hamntjärnen. Det var inte precis topp väder , lite sol i skuggan iallafall men skönt att komma ut ändå. Varit också till stranden där är täckt av Is-hav och berg och jag tog lite kort också. Sedan under söndagen eftermiddag, då det var minus -1 grader med lite regn på uppehåll och åkte jag ut till Timrå E-on Arena, med familjen och träffade farbror Håkan och faster Sonia, som var med. Håkan och min pappa, Kenth åkte fortare som vanligt med sina skidor medan jag åkte ensam lugn och ro, och möte upp Sonia och min mamma, Kerstin som tog en promenad runt medan vi var ute på skidspåret.

4 kommentarer:

Articsisters sa...

Hej!
Det var så länge sedan jag var ute på bloggrunda och nu tänker jag ta tag i detta igen.
Jag behöver vila ögonen lite på färg och form så jag hoppade in hos dig en stund.


Ljuvliga vinterbilder. Jag har nog aldrig vart inne hos dig förr.

Lisbet

Anonym sa...

Din åkstil påminner lite om Elovssons...

PETRA sa...

Vad fina bilder! Roligt att se. Och fint kort till Mats, tack för hjälpen. Ses om en månad! KRAM!

UlrikaT sa...

Wow! så fina vinterbilder! Kul att du har tagit med kameran med dig ut i spåret. :)