söndag 8 februari 2009

Snökaos i Sundsvall

Det har snöat oavbrutet i Sundsvall sedan i går. Snön fyller gatorna och måndag morgon får Sundsvallsborna räkna med oplogade gator i centrala stan. I helgen har det bara snöat och snöat 20 cm till, och det har varit riktigt snökaos här.
De uppmanar oss att ta skidor eller spark är bästa sättet att ta sig till centrala Sundsvall i morgon måndag! Som tur jag går till fots till jobbet varje dag. Så har vädert inte varit i topp att fota något nytt i helgen. Jag har nog nästan fått nog av snö. Längtar verkligen till våren, och lite värme! Men vintern kan gärna vänta ett tag tills det är dags med våren.

Snart är det en ny arbetsvecka igen, det är något jag ser framemot och jag trivs på nya jobbet, och det är kul, för jag får jobba med adm. uppgifter och samt som webbnisse! ;) Hoppas på att vädert håller sig på ett tag nu och när det är speciellt vackert med sol och vitt där ute. ¨Såg att det blir fin väder först på tisdag, hoppas det blir så. Nu ska jag koppla av framför teven, och mysa lite.

Nu vill jag visa några bilder från förra helgen. Det blev ett par kort på ekorre. Fast det var svårt för fota den var rätt vild och sprang runt träden hela tiden. Och fler foton kan du hitta på min fotoalbum på Photostream här !



1 kommentar:

PETRA sa...

åh vad fint du har det hemma! skönt att ha egen lägenhet nu äntligen? fint med fotöljerna, passar riktigt bra! roligt att få se bilder från erat "snökaos". här är det strålande sol och inte en snöflinga i luften!
KRAM