onsdag 4 mars 2009

Blev utmanad av…

...Helen!

Fyra tv program jag brukar se:
- Greys Anatomy
- Ugly Betty
- One Tree Hill
- Inredningsprogram

Fyra saker jag gjorde i går:
- Jobbade hårt att vara webbnisse
- Ätit middag
- Filmvisning på DF. Det var en rolig kväll.
- Drack kaffe med bullar.

3. Fyra saker jag längtar till:
- Våren
- En resa till Grenoble eller Europa i sommar
- Åka till Stockholm i helgen och köpa mer scrapbooknings papper.
- Dricka varm tea och äta muffins som jag har bakat i måndags.

4. Fyra som står på min önskelista:
- Att leta efter ny bostad
- Att få besked om en viss grej
- Att få stanna på praktikplatsen fram till sommaren.
-

5. Fyra saker jag avskyr:
- mycket gnäll och allt annat.
- otrohet
- lögner
- krig

6. Fyra saker jag tycker om att göra:
- Fika med vänner.
- Resa utomlands
- Inreda och pyssla i hemmet
- Motion, tex åka skidor och sånt.

7. Fyra saker jag åt i går:
- Skagenröra sandwich till lunch
- Varm smörgås toast med skinka, ost och tomater till middag med röd mjölk
- Några frukter på dagen.
- Tuggade tuggumi

8. Fyra bloggar jag utmanar:
Ulrika
Sol Jenny
Petra
Sussie

1 kommentar:

PETRA sa...

jag lovar att jag ska göra den här utmaningen. fixar det i helgen. roligt att följa din blogg, så du vet. saknar dig, men vi ses om en månad! KRAM :-)