lördag 21 mars 2009

Våren är här


Bílder som togs med mobilen för några dagar sen då det märktes att det var ett tecken mot våren!!. Har börjat tagit fram vårjackor nu redan i förskott, fast snön smälter ganska fort denna vecka, lite ovanligt på grund av plusgrader och det känns härligt och nu denna vecka och jag hoppas det håller sig - är riktig less på snö nu!!. Men snön brukar smälta bort oftast i apríl månad, det får jag stå ut med. Snart det är slutet mot månaden mars och det blir intressant vår för mig för jag har jobbat en del projekt under de senaste månaden har snart premiär på nätet.
Aha, nu jag har tittat lite på Robinson 2009 på TV4 för första gången, jättebra för de har textat version, om jag minns förut hade Tv3 sin Robinson tidigare då fanns ingen textad version där. Vet inte om jag kommer följa efter Robinson men får se nästa gång då. Nu blir det avkoppling med film och ska dricka tea snart. Hav're det gött och trevlig söndag!

Inga kommentarer: