onsdag 9 september 2009

Besökare

Jag är ganska lite nyfiken vilka besökare kikar in på min blogg. Som ni ser jag har Feedjit trafik som spårar efter vilken städerna och i världen som besöker min blogg. På hemsidan Feedjit ser jag de vill ha betalt för tjänster nu för tiden. Då jag hade tur att fått det gratis för ett år sedan. Genom Feedjit man känner igen vissa städer där kompisar kommer ifrån. Det är synd att det är så få som lämnar kommentar på min blogg men annars det gör inget för jag tycker det är roligare med feedjit och se vart besökare kommer ifrån :)

Ha en skön dag!

2 kommentarer:

Sol Jenny & Jörgen sa...

En av dem, jag brukar in och titta.. Nu måste iväg till jobba.. Kram Sol Jenny

Peter sa...

Hej emma!:)

Kollar på din blogg då o då tycker du är verkligen duktigt att ta så fina kort:)
Kram

Peter