onsdag 16 september 2009

Nu regnar det...

...det har varit soligt och fint väder, riktigt varmt i flera dagar nu under september månad. Just nu börjar hösten arta sig och det kommer lite färg på träden, det är jättefint. Men det lär ta någon vecka till då är de är helt brandgula. Ikväll jobbar jag igen efter kvällpasset igår, sen imorgon har jag nattpasset så jag är tillbaka på fredag. Idag skall jag åka till djurklinken och köpa mer dietfoder, och sen ska katten till mormor och morfar för övernattning till fredag innan jobbet. Strax börjar det "Våra bästa år", TV3 och den där serien har jag följt en korttid när jag inte jobbar då. Just nu känns det spännnade med avsnitterna. Men jag vet inte om jag kommer att se den i evigheter, bara en viss period, det beror om jobb dyker upp framöver. Vi får bara vänta och se hur det blir. Nu ska jag titta på TV och önskar er en trevlig dag och vi hörs säkert till helgen igen.

2 kommentarer:

UlrikaT sa...

Hej! Nu har jag äntligen kommit hem!
Så mycket fint du har scrappat sedan sist jag var här och vilka underbara bilder!
Du är otroligt duktig på att ta naturfoton, du borde verkligen ha kommit hit till Lofoten och fotograferat! :)

Anonym sa...

Hejsan! Jag har smugit här ett tag. Hittade din blogg via Helens blogg. Dina foto är helt fantastiska! =) Annelie