söndag 27 september 2009

Helgen






Så snart är helgen slut, fast inget speciellt har hänt i helgen. Bara det vanliga... Varit på DF på allmänt möte, med det vanliga information. Under lördagen var det ganska varmt därute. Fick några fina bilder på mig med havs-bakgrund på Boan. Jag träffade också släktningar på Boan en stund. Jag har beställt en ny känga skor och ny 2 st badrumsmatta med färg Plommon, från Ellos katalogen. Då jag längtar efter skon ska komma då är det nystartat med höstkänga. Jag har varit inne på Skopunkten, Skokanonen, och Scorett, men hittade inget bra skor som passar mig. Det är ibland hilma svårt välja ut de skor som jag tycker verkar bra, men dom passade inte mig, tyvärr. Brukade ha stövlarna året runt under hösten , då de går sönder oftast enligt mig, men nu jag har fått nog så jag tänkte prova något annat istället så det blev en fin känga skor, tills vintern kommer då jag kommer använda vinterstövlarna från ifjol. Jag ser framemot till veckan, med lite ledighet (om inget jobb dyker upp) och kommer fixa några ärende så iallafall.

Nu ska jag koppla av lite med One Tree Hill avsnitten ikväll, och kanske titta lite på gamla serier också på DVD. Nu kommer det bli en lugn söndagkväll!

2 kommentarer:

UlrikaT sa...

Fina bilder du har tagit och snygga bilder på dig!
Lycka till med de nya skorna, hoppas de passar! :)

Anonym sa...

Vackra bilder, stämningsfulla bilder.
Undrar om skorna kommer att passa. Jag har aldrig lyckas med att skicka efter på postorder.
Kram Gull