lördag 23 januari 2010

Senaste nytt

Som ni några kanske har märkt att jag har bytt layout till ljusgrått nu, det kändes ljuvligt för mig och få mer vårkänslor i denna blogg. Med anledning eller rättare sagt jag har slutat att göra scrappbooking (Här är mina 2009 LO:er) pga tidbirst. Om ni är intresserad av scrappbooking då kan ni besöka min kusin Ulrikas scrapperier blogg - Hon gör underbara LO:er!
Sen kan det hända att jag kanske bjuder på några LO:er framöver här om jag har tid...

Även jag har döpt om bloggen här för att jag har bestämt att fokusera mer på fotoblogga här som ni märkt en tid sedan, och berätta lite om bilderna - även kommer också att blogga om allt annat om mitt vardagsliv, resor och mera... Nu känns det helt rätt med bloggens namn: "EMMAS FOTOBLOGG" här som faller i min smak. Carpe Diem!

1 kommentar:

Helén sa...

Jag ser fram emot att få se alla fina bilder som du tar :)

Väntar spänningen på att du ska lägga ut bilder före och efter målning och tapet. Som jag har förstått så du är nöjd med målningen, härligt. Är lite nervös för våran del om vi blir nöjd eller inte. Återstår och se :)

Ha en skön söndag!

Kram