onsdag 20 januari 2010

Fondtapet...

Just nu har jag hittat efter en tapet till fondväggen i vardagrummet när vi har målat Sthlmsvitt färg klart om några dagar, då vi ska börja måla på slutet av veckan. Min fondtapet ska sättas upp på ca 2,5 meter på väggen... det är inte så långt som man har tänkt satsa på riktigt fint nu. Från början faktiskt hade jag tänkt ha en medaljlong tapet men nu har det kommit nya kollektion som jag tar tittat på och det är vackert också, samtidigt något nytt också kanske..

Men vill gärna höra vad ni tycker den?

Boråstapet, Garden
Bakgrunden ska vara vitt och lite grått i trädens nyans -
den är väldigt naturfint och ger oss harmoni!

Jag kommer att småningom att fotoblogga om före
och efter renoveringen här hemma.

Carpe Diem!

2 kommentarer:

Sussi sa...

Åh ja, den är jättesnygg! Rogivande och vacker..

UlrikaT sa...

Verkligen vacker tapet! Det ska bli spännande att se efter renoveringen, lägg ut bilder! :)